Click to open contact form.
Your Global Partners in the Business of Innovation

התמחות בפרל כהן ישראל

בואו לעבוד בסביבת עבודה בינלאומית , צעירה, דינאמית ומתפתחת, במשרד עורכי דין בינלאומי עם סניפים בארה"ב, בריטניה וישראל.

התפיסה שלנו

פרל כהן הוא משרד עורכי דין בינלאומי עם סניפים בישראל, בארה"ב ובבריטניה. מטרתנו היא לספק ללקוחותינו ייעוץ משפטי חדשני ברמה הגבוהה ביותר, ולכן אנו נדרשים לגייס, להדריך ולטפח את אנשי הצוות האיכותיים ביותר. משרדנו נמצא בצמיחה מתמדת ומהירה, והעדפתנו הראשונה היא לגייס לשורותינו עורכי דין אשר סיימו בהצלחה את התמחותם אצלנו. המתמחים הינם דור העתיד שלנו.

כדאי לדעת

  • אנו מעניקים הזדמנות לעבוד בעתיד באחד ממשרדינו בלב מרכזי העסקים הגדולים והחשובים בעולם המערבי (Relocation)

  • אנו מאמינים ברווחת העובדים, ומציעים אירועי חברה מושקעים, פעילויות Happy Hour , הטבות למכוני כושר ועוד

  • אנו מתגאים באווירה הנעימה במשרדנו שהינה קולגיאלית, צעירה ונינוחה, ומקיימים מדיניות של דלת פתוחה ושיח בגובה העיניים בין כלל העובדים במשרד

  • תוכנית המנטורינג האישית עם עורכי דין בכירים בפרל כהן מספקת הכשרה עדכנית ומקצועית ברמה הגבוהה ביותר לצוות המתמחים

  • אנו נחשבים לאחד ממשרדי עורכי הדין הצומחים והמובילים בישראל. הצטרפו אלינו!


מתמחים מספרים

  •  מאי ווינשטוק

    מאי ווינשטוק

    מתמחה

    תל אביב

    מבחינה מקצועית, המתמחים הם חלק בלתי נפרד מצוות העבודה וזוכים לחוות מקרוב את העבודה המשפטית המעשית. שיטת ההתמחות מאפשרת למידה והתמקצעות כאשר אנו זוכים לעבוד ישירות עם עורכי הדין והשותפים בצוות שלנו, להיות חלק מפגישות עם לקוחות ולהיות מעורבים בכלל שלבי העסקה/התיק. מבחינה חברתית, במשרד יש אווירה נעימה וכיפית, הן בין המתמחים והן בין המתמחים לעורכי הדין. יש ימי כיף וגיבוש גם למתמחים וגם לצוותים בנפרד. האווירה במשרד נינוחה ומשוחררת. כמתמחה, יש לך את המקום לבוא, להציף, לשאול שאלות וללמוד בדרך הטובה ביותר.

  •  נטלי ג'ורלט

    נטלי ג'ורלט

    מתמחה לשעבר ועורכת דין בהווה במחלקת הייטק ישראל

    תל אביב

    עורכי הדין גורמים לך להרגיש חלק בלתי נפרד מהטיפול בלקוח, נותנים לך להיחשף לתקשורת איתו משלב מוקדם של ההתמחות ודואגים לערב אותך בכל משימה. בנוסף, השיטה של הפול המחלקתי נותנת לך את ההזדמנות לעסוק בתחום שאתה מתעניין בו תוך לימוד של שיטות העבודה השונות של עורכי הדין בצוות. מהיום הראשון של ההתמחות עורכי הדין דיברו איתי בגובה עיניים ושאלו אותי מה דעתי על כל משימה שנעשתה. לקחתי איתי הלאה את ההכשרה המעמיקה קיבלתי, יחד עם הצוות המדהים שזכיתי לעבוד לצידו. האווירה בין המתמחים מדהימה – כולם מגויסים ודואגים אחד לשני. חשוב לנו לאכול ארוחת צהרים כל יום יחד ואנחנו נפגשים גם מחוץ לשעות העבודה.

  •  יסמין ליפקין

    יסמין ליפקין

    מתמחה

    תל אביב

    האווירה במשרד טובה, הסביבה צעירה, וההון האנושי איכותי. יש תחושה של אכפתיות מהמנהלים הישירים והעקיפים, המתבטאת בין השאר בגמישות מאוד גבוהה והתחשבות במתמחה. האווירה מצוינת, כל המתמחים מגובשים מאד, גם בין המחלקות השונות. טיפ לסיום - כשאתם.ן בוחרים את מקום ההתמחות, נסו לחשוב איך תהיה לכם החוויה להתמחות באותו משרד, החל מהאווירה במקום, הדינמיקה, מקום הישיבה והצוות.

  •  ארז שוורץ

    ארז שוורץ

    מתמחה

    תל אביב

    לצד התמחות מאתגרת ומלמדת, קצב הלמידה וההסתגלות בפרל כהן מותאמים לכל מתמחה באופן אישי. תמיד יש ליווי מקצועי של עורכי דין לכל שאלה ובקשה, וזאת בזכות אווירה פתוחה ונעימה בין האנשים במשרד. הדבר הכי משמעותי שלקחתי איתי מלבד הידע הרב שאני רוכש במשרד הוא הקשר שיצרתי עם האנשים בהתמחות. למתמחים במשרד חללים פתוחים בהם אנחנו עובדים ביחד. העבודה בחללים משותפים יוצרת אווירה משפחתית בין המתמחים, אווירה משפחתית והרגשה שכולם אחד בשביל השני.