Click to open contact form.
Your Global Partners in the Business of Innovation

אגרוטק

הצוות המתמחה בתחום האגרוטק בפרל כהן, נמצא תמיד עם האצבע על הדופק כדי לספק ללקוחותיו את הליווי האסטרטגי הטוב ביותר.

על הסקטור

כמי שתמיד ליוו ומלווים חברות סטארט אפ פורצות דרך, כמו גם משקיעים וקרנות הון מהבולטים בישראל ובעולם – צבר משרדנו ניסיון, ידע ומומחיות בעלי ערך רב גם בתחום הטכנולוגיות החקלאיות, ייצוג וליווי של חברות אגרוטק והיכרות עם ענף החקלאות בכלל.

בעשור האחרון תפס הפיתוח בתחום האגרוטק תאוצה ניכרת, ועורכי הדין במשרדנו לא נותרו אדישים לכך. במציאות דינמית זו, בנוסף לידע, המומחיות והניסיון, אנו יודעים להביא גם יכולות חשובות מאין כמותן המאפשרות לנו להבין באופן מיידי ושלם את הכיוונם לעברם צועד הענף, ולהתאים ללקוחותינו פתרונות מהירים ויעילים לשם כך. בזכות הבנה עמוקה של תחום האגרוטק, חשיבה עסקית ואסטרטגית מפותחת וקשרים ענפים בכל רחבי העולם, מספק הצוות המשפטי בפרל כהן את הליווי, ההדרכה והכלים המשפטיים, רגולטורים ועסקיים הנדרשים לכל מי שעוסק בתחום.

כאמור, משרדנו נמצא בליבת העשייה של תעשיית האגרוטק העולמית. בין היתר, אנו מלווים חברות סטארט אפ בתחום האגרוטק, עוד משלב הקמתן; מעניקים שירותי ייעוץ למשקיעים, יזמים וקרנות; מייעצים לחברות אגרוטק בנוגע לרגולציה בענף; ומסייעים ללקוחותינו למצות את הפוטנציאל האדיר הטמון בתחום האגרוטק אשר הולך וצומח משנה לשנה בשיעורים ניכרים.

בזכות ההיכרות העמוקה שלנו עם תחום האגרוטק והניסיון שצברנו במהלך השנים בתחומי הטכנולוגיה, שוק ההון והקניין הרוחני, מהווה משרדנו בית חם לחברות האגרוטק המובילות בעולם. כך למשל, מתמחה משרדנו בביצוע הנפקות ציבוריות ומיזוגים; מייעץ ליזמים בתחומי ההשקעות, המימון, שוק ההון וניירות ערך; מלווה משקיעים וחברות אגרוטק בהליכי משא ומתן מורכבים וסבוכים; ומגן על חברות אגרוטק מבחינת הציות לרגולוציה, פטנטים, סימנים מסחריים ובהליכי ליטיגציה.