Click to open contact form.
Your Global Partners in the Business of Innovation

סטארט-אפים

משרדנו מכיר היטב את האתגרים העומדים בפני חברות סטארט-אפ, הן בהיבט המסחרי והן בהיבטי הקניין הרוחני, וכן לצוות היכרות מעמיקה עם עולמות ההשקעה וההון סיכון.

על הסקטור

סביבת החדשנות העסקית של ימינו משתנה ללא הרף. על כן, חברות סטארט-אפ מחוייבות ליכולות מסחריות גבוהות, מהירות תגובה גבוהה וראייה עסקית גלובלית. אנחנו בפרל כהן, רואים עצמינו כשותפים הגלובליים של לקוחותינו בעסקי החדשנות שלהם.
משרד פרל כהן מייצג מאות חברות טכנולוגיה במגוון רחב של תעשיות ומלווה את היזמים החל מהשלב טרום ההתאגדות, דרך כל שלבי הפיתוח, סבבי המימון, המסחור, הרכישה ועוד.
לקוחותינו נהנים מהגישה הרב-תחומית של משרדינו בייצוג חברות סטארט-אפ במנעד תחומי שירות משפטי רחב הכולל, בין השאר, משפט מסחרי, קניין רוחני, רישוי, דיני עבודה, מיסוי, ניירות ערך וליטיגציה. תרבות זו של ייעוץ חוצה תחומים מיטיבה עם לקוחותינו מהיום הראשון ועד לאקזיט.

שיתוף פעולה בין אנשי המקצוע שלנו בתחום הקניין הרוחנין במשרדינו ברחבי העולם, מעניק ללקוחותינו בחברות סטארט-אפ כיסוי ברמה הגלובלית ביחס לקניין הרוחני שלהם. הצוות פועל לילות כימים כדי להגן על הנכסים החשובים ביותר של חברות מוכוונות חדשנות – הקניין הרוחני שלהם כמו גם ביעילות בעסקאות השונות שחברות כאלה מבצעות בכל רמות הצמיחה.
אנשי המקצוע שלנו מובילים מאות עסקאות השקעה בכל שנה, ולוקחים חלק משמעותי בהשגת המימון ללקוחותינו, וכן מייצגים את המשקיעים והלקוחות התאגידיים שלנו. המומחים שלנו מכירים מקרוב את מגמות התעשייה שבמוקדי הטכנולוגיה העולמיים ובדגש על ארה"ב וישראל ומייעצים ללקוחות מדי יום בתכנון עסקאות ובהשגת מימון. ייעוץ זה נעוץ ביכולותינו בתחום המיסוי הבינלאומי ובהבנה של שיקולי משקיעים פרטיים/מוסדיים.

משרד פרל כהן מהווה מקום מפגש לכל הגורמים הפועלים בעולמות החדשנות ומקיים אירועים רבים כגון שולחנות עגולים, אירוח משלחות בינלאומיות, אירועי משקיעים ואירועי ענף המתמקדים ביצירת ערך מקצועי ועסקי עבור לקוחותינו בתחום. משרדנו מייצג עשרות אקסלרטורים, חממות, תוכניות חדשנות וחללים טכנלוגיים משותפים, מלוווה את היזמים, מייעץ למייסדים ומעניק ערך מוסף ביצירת קשרים וחיבורים מניבים.