Click to open contact form.
Your Global Partners in the Business of Innovation

היי טק

כמשרד מוביל בתחום ההיי טק, שמרכזו בלב "אומת הסטארט אפ" ושלוחותיו פרוסות ברחבי העולם, מעניק פרל כהן ללקוחותיו את כל שדרוש להם כדי להצליח בתחום.

על התחום

תעשיית ההיי טק הוכתרה זה מכבר לקטר המניע את המשק העולמי, ואם לשפוט לפי המגמות הנוכחיות בשוק – צפויה להישאר כזאת גם במהלך השנים הבאות. עורכי הדין מתחום ההייטק בפרל כהן גאים להיות חלק מרובם המכריע של העסקאות בתחום זה, לרבות הסכמי השקעה, הנפקות, מיזוגים ורכישות, ויתר התהליכים המרכזיים שחוותה תעשיית ההיי טק העולמית והישראלית במרוצת השנים האחרונות.

התמחותו של משרד עו"ד פרל כהן בהייטק מאפשרת לנו ללוות מגוון רחב של לקוחות: החל מחברות סטארט אפ (חברות הזנק), דרך חברות הייטק מבוססות ועד לאנג'לים וקרנות הון סיכון. עורכי הדין מתחום ההייטק במשרדנו מספקים לכל אלה ייעוץ משפטי המבוסס על ניסיון רב, בקיאות בדין וברגולציה המשתנים תדיר וראייה עסקית חדשנית ופורצת דרך.

בין אם מדובר בליווי יזמים או מייסדים של חברות הזנק, ליווי משפטי ועסקי במהלך שלבי פיתוח המוצר וסבבי גיוס ההון, או בייצוג באמצעות עורכי הדין שלנו המיומנים בהליכי משא ומתן מורכבים למיזוג או רכישה – מעורבותו של עורך דין הייטק ממשרדנו מבטיחה ללקוחתנו שקט ובטחון בדרך להשגת יעדיהם.

כמשרד גדול המתמחה בייצוג לקוחותיו בכל תחומי המשפט, נהנים לקוחות מחלקת ההייטק בפרל כהן כבר מהיום הראשון מהגישה הרב תחומית המקצוענית של משרדנו, וזוכים לייעוץ במנעד רחב של תחומים: משפט מסחרי, קניין רוחני ודיני פטנטים, דיני עבודה, מיסוי, ניירות ערך ושוק ההון, ליטיגציה ועוד.

באמצעות עורכי פטנטים המומחים בתחום ההיי טק, ניסיון ומומחיות רבים ברישום פטנטים ומיומנויות נוספות, מבטיחים עורכי הדין של משרדנו בתחום ההייטק כיסוי כמעט הרמטי לסוגיות הקניין הרוחני של לקוחותינו. כך, למשל, מקיימים עו"ד הייטק במשרדנו קשר הדוק ומקצועי עם עורכי הפטנטים של משרדינו הפזורים ברחבי העולם, אשר נחשבים לעורכי פטנטים המובילים בתחומם בכל הנוגע לתחום הקניין הרוחני בכלל ורישום פטנטים בהייטק בפרט.