Click to open contact form.
Your Global Partners in the Business of Innovation

ביוגרפיה

עם למעלה מ-20 שנות ניסיון, לדורון רקע עשיר בעסקאות מקומיות ובינלאומיות ובליווי לקוחות במעגל החיים המלא של המס – משלב התיכנון, דרך ליווי העסקה בפועל, פנייה לרשויות המס ומתן חוות דעת משפטיות, ועד ייצוג בהליכי השומה ובערעורים בבתי המשפט.

התמחותו כוללת את כלל תחומי המס, בדגש על מס הכנסה בישראל ועל מיסוי בינלאומי, תוך היכרות מעמיקה עם שיטות המס של מדינות רבות. הוא מייעץ באופן שוטף לחברות זרות בנוגע לפעילותן בישראל, ולחברות מקומיות בנוגע לפעילותן בחו"ל, כמו גם בנוגע לשינויי מבנה, מיזוגים ורכישות. במקביל, דורון מייעץ ליחידים ולחברות בנושאים הקשורים לתגמול בכירים, העברות בין דוריות ושימור ההון המשפחתי, רילוקיישן, חזרה לישראל וזכאות להטבות תושב חוזר.

מנעד לקוחותיו של דורון נע מחברות סטארט אפ בראשית דרכן ועד לחברות Fortune500. הוא מייצג חברות ממגוון תעשיות וביניהן היי-טק, נדל"ן, גז ונפט, תקשורת, פיננסים, בלוקצ'יין ועוד.

דורון מדורג דרך קבע כעורך דין מוביל בתחומי המס בדירוגים בינלאומיים. קודם להצטרפותו לפרל כהן, שימש דורון כמנהל בכיר במחלקות המסים והמיסוי הבינלאומי של פירמת רואי החשבון ,EY וכשותף מסים במשרד עורכי הדין שבולת. בנוסף, דורון מכהן בהתנדבות כיו"ר וועדת הביקורת של עמותה ציבורית.