Click to open contact form.
Your Global Partners in the Business of Innovation

עסקאות טכנולוגיה

הצוות המיומן שלנו מספק שירותים משפטיים מקיפים למגוון עסקאות טכנולוגיה, בעזרת ניסיון וידע נרחבים בתחום בישראל ובעולם.

על התחום

בעידן הטכנולוגי הנוכחי המתפתח במהירות, לקוחות בתחום הטכנולוגיה מתמודדים עם מגוון שאין שני לו של אתגרים משפטיים מורכבים.

בזכות הבנה עמוקה של קניין רוחני, תחום המשתנה ללא הרף לאור שינויים טכנולוגיים מהירים והבנה של התעשיות השונות, לקבוצת עסקאות טכנולוגיה ישראל של פרל כהן המומחיות הדרושה על מנת להדריך לקוחות דרך אתגרים אלה, וללוות אותם בכל ענייניהם המשפטיים החוזיים והמסחריים הנוגעים לטכנולוגיה, וביניהם:

  • הסכמי רישיון בקניין רוחני :
    בשל בקיאותנו בסוגיות המשפיעות על תעשיות רבות ושונות, אנו מנסחים בקפידה הסכמי רשיון המאפשרים למסחר את הטכנולוגיה והמוצרים בבטחה מבלי לפגוע בערכם. בין אם מדובר ברשיון מהאקדמיה, רישיון בפטנטים, סימני מסחר, תוכנה או זכויות יוצרים, אנו מבטיחים שהסכמים אלו מתאימים למטרות של הלקוח, תוך מיקסום הערך של הקניין הרוחני וצמצום הסיכונים הנלווים למתן גישה בו. יתר על כן, הטווח הגלובלי הנרחב שלנו ורשת חזקה של שותפים בינלאומיים מאפשרים לנו להגן באפקטיביות על זכויות ה – IP של לקוחות במדינות שונות.
  • אופטימיזציה של תמלוגים והכנסות:
    מבנה נכון של הסכמי רישיון ממקדם את תשלומי התמלוגים וההכנסות עבור לקוחותינו. תוך ניתוח שוק מקיף, היכרות עם סטנדרטים המקובלים בשוק הרלוונטי והבנה מעמיקה של הנוף התחרותי, אנו שואפים להגיע תנאי רישיון שהם לא רק הוגנים ותחרותיים אלא גם מתגמלים כלכלית.
  • ניסויים קליניים :
    צוות הקבוצה תומך בלקוחותינו בעבודה חלקה ויעילה בתחום של ביצוע ניסויים קליניים בינלאומיים בזכות ייעוץ משפטי יוצא דופן ומומחיות בניהול משא ומתן חוצה תחומי שיפוט. מתחילתם ועד סופם, אנו מבטיחים שהניסויים הקליניים של לקוחותינו יבוצעו בהתאמה מלאה לחוק ולתקנות החלים, מנהלים משא ומתן על חוזים מתאימים לניסויים קליניים כמו גם הסכמים עם בתי החולים ואתרי הניסוי השונים, חוזים עם החוקרים, הסכמים עם ספקי שירות ומעבדות והגנה על מידע רפואי.
  • הסכמי מחקר ופיתוח משותפים :
    עורכי הדין שלנו עובדים בשיתוף פעולה הדוק עם לקוחותינו כדי לקבל הבנה עמוקה של מטרות שיתופי הפעולה שלהם. דבר זה מאפשר לנו לנהל משא ומתן וליצור הסכמי מחקר פיתוח משותפים תוך התייחסות להיבטים קריטיים כגון בעלות בקניין רוחני חדש, תנאי הרישיון בקניין רוחני קיים וחדש, סעיפי אי תחרות, הוראות סודיות, אסטרטגיות מסחור, השלכות סיום ההסכם ומנגנוני יישוב סכסוכים יעילים.
  • הסכמי: SaaS
    עורכי הדין המנוסים שלנו מתמחים בניסוח וניהול מו"מ של הסכמי תוכנה כשירות (SaaS) המותאמים במדויק לצרכים וליעדים הספציפיים של לקוחותינו. באמצעות שיתוף פעולה עם לקוחותינו, אנו משתדלים לשמור על מרכיבים מרכזיים כגון התחייבויות לרמת השירות, זכויות קניין רוחני, פרטיות מידע ואמצעי אבטחה וכן על מבנה מס מיטבי.
  • הסכמי רמת שירות (SLAs) :
    ניסוח הסכמי SLA ברורים וניתנים לאכיפה המגדירים מדדי ביצועים, היקף שירותי התמיכה ולו"ז למענה ופתרון בעיות, מוכרח להיות מדויק ובעל ערך לחברה. על ידי יצירת האיזון הנכון בין איכות השירות לציפיות ריאליות, אנו מקדמים שקיפות ואחריות ביחסי .SaaS
  • פיתוח תוכנה, OEM והסכמי הפצה :
    פיתוח תוכנה, הסכמי OEM והסכמי הפצה הם שלבים חיוניים במסע הארגוני של חברות רבות מונעות טכנולוגיה. מתוך ההבנה העמוקה שלנו במחזור החיים של פיתוח ומסחור תוכנה ומוצרים אחרים, אנו מציעים ייעוץ אסטרטגי לגבי רכיבים חיוניים כגון בעלות על קוד, תנאי רישיון ומגבלות, אחריות, סיום הסכם והשלכות סיומו.
  • הסכמי ייצור ואספקה:
    הבנה מלאה של דרישות העברה לייצור והייצור של לקוחותינו בתחומי התעשייה השונים הינה חיונית להתאמת הסכמים כאלו עבור הלקוח הספציפי. מחברה לחברה, ובין תעשיה אחת לאחרת, קיימים הבדלים עצומים בין מפרטי מוצר, אחריות, אמצעי בקרת איכות, מבחני קבלה, זכויות קניין רוחני, תמחור, הבטחת מקור אספקה נוסף במקרה של "אסון", השלכות סיום, תנאי אספקה וכן הלאה. כל אחד מהפרמטרים דורש הבנה מעמיקה של מה שמקובל בתעשייה ושמירה על האינטרסים של לקוחותינו.
  • מיזוגים ורכישות:
    עסקאות מיזוגים ורכישות בין סטארט-אפים טכנולוגיים וחברות בינוניות ובוגרות דורשות הבנה עמוקה ביותר במגוון רחב של סוגיות מסחריות ומשפטיות. מבדיקת הנאותות היסודית ביותר (כולל בדיקת הקניין הרוחני) לטיפול בנושאים רגולטוריות ומיסויים ועד ניהול משא ומתן על ההסכמים עצמם, המוניטין החזק שלנו, ההבנה העמוקה והמומחיות הענפה, סוללות דרך נוחה לרכישות, מיזוגים ומיזמים משותפים.

כאשר מדובר בעסקאות טכנולוגיות, ייעוץ משפטי נכון יכול לעשות את כל ההבדל. בעזרת פרל כהן, הלקוחות שלנו מגנים על היתרון הייחודי שלהם, ממסחרים את הטכנולוגיה שלהם תוך שמירה על ומקסום ערכה, ונכנסים לשווקים ועיסקאות חדשים המאפשרים להם לשגשג בעידן הטכנולוגי המהיר והתחרותי.