Click to open contact form.
Your Global Partners in the Business of Innovation

ביוגרפיה

צחי יגור הוא עורך דין מוביל בתחום דיני התחרות וההגבלים העסקיים בישראל, עם קרוב ל-30 שנות ניסיון בתחום הן בפרקטיקה של דיני התחרות והן בהוראת דיני התחרות.

צחי עוסק בכל המישורים של דיני התחרות – בפן הפלילי, המנהלי והאזרחי, לרבות ייצוג וליווי משפטי בעסקאות של מיזוגים ורכישות מול רשות התחרות, ובייצוג נתבעים בתובענות ייצוגיות בתחום התחרות, והוא משמש יועץ משפטי קבוע בתחום דיני התחרות לתאגידים שהם מהמובילים בתחומם במשק.

כמן כן, צחי מספק חוות-דעת וייעוץ משפטי בתחום דיני התחרות בישראל ובארה"ב, לרבות בנושאים מורכבים וחדשניים בתחום, לרבות ללקוחות ישראליים וזרים ולרבות בסוגיות מתחום היבוא המקביל.  צחי הומלץ כאחד המועמדים הסופיים למשרת הממונה על התחרות בישראל ב-2015, והוא משמש בנוסף כמרצה בכיר ל"דיני תחרות" ול"מיזוגים ורכישות" במספר מוסדות אקדמיים, לרבות בבית-הספר למשפטים ובית-הספר למנהל-עסקים של האקדמית נתניה (ובעבר גם בפקולטה למשפטים ובפקולטה לניהול באוניברסיטת בר-אילן ובפקולטה למשפטים באוניברסיטת חיפה והמרכז הבינתחומי בהרצליה).  בנוסף, צחי הוא מחבר הספר "דיני ההגבלים העסקיים" שפורסם (עד כה) בארבע מהדורות, האחרונה שבהן בחודש דצמבר 2018.  ספרו של צחי צוטט ואוזכר בפסקי-דין רבים בתחום התחרות וההגבלים העסקיים, לרבות של בית המשפט העליון ובתי הדין לתחרות.

הפרקטיקה של צחי כוללת גם מומחיות וניסיון רב של למעלה מ- 20 שנה בתחום "מימון פרויקטים", מכרזים מורכבים ופרויקטי אנרגיה ותשתיות, לרבות בשיטת BOT ו PFI- ובמתן שירותים משפטיים בנוגע למכרזים מורכבים כאמור בעלי-חשיבות-לאומית.

בכלל-זה, בין היתר, צחי שימש משך כ-7 שנים כיועץ-המשפטי של וועדת המכרזים של משרד הביטחון בפרויקט PPP (בשיתוף המגזר הציבורי והפרטי) לתכנון, הקמה, מימון, הפעלה ותחזוקה של בסיס ההדרכה של צה"ל בנגב (הידוע בכינויו: "עיר הבה"דים"), וכן משך כ-5 שנים כיועץ-המשפטי של הוועדה הבינמשרדית של משרד האוצר המשרד לבטחון-פנים ושירות בתי-הסוהר בפרויקט PPP בשיטת PFI למימון, הקמה, הפעלה ותחזוקה של בית-הסוהר בניהול פרטי (הראשון מסוגו בישראל) ליד באר-שבע. כמו-כן, ייצג צחי (עם צוות עורכי-דין במשרדנו) חברה זרה שהיתה חברה בקונסורציום של הזכיין וקבלן-ההפעלה בפרויקט למימון הקמה ותפעול של פרוייקט-דרך (כביש) 16 בכניסה לירושלים וכן ייצג חברות זרות במכרזים רבים של חברת נת"ע בקשר עם פרוייקט הרכבת הקלה בתל אביב יפו.

לפני שהצטרף למשרדנו, היה צחי שותף בכיר במשרד עורכי-הדין שביט בראון גלאון צין יגור ושות' בתל-אביב, עבד  כעו"ד במשרד עורכי-הדין Suliivan & Cromwell בניו-יורק, ארה"ב, והתמחה בבית-המשפט העליון אצל כבוד, סגן הנשיא, השופט תאודור אור.